Wednesday 5 August 2009

雑誌『Winart/ワイナート』 2009年9月号 vol.52

ワインと食のビジュアルマガジン『Winart/ワイナート』2009年9月号で、いくつかの記事の写真撮影を担当いたしました。
I was in charge of photography on several articles on a magazine for wine lovers called 'winart'. To tell the truth, I am a person who can't drink any alcohol at all. therefore i hadn't know anything about wine till then. However I could get some knowledge about wine through this work. I don't mean i'm getting to know the taste of wine, but i started to know wine world social manner :)

winart52_1.jpg
winart52_2.jpg
winart52_3.jpg
winart52_4.jpg

BIJUTSU SHUPPAN-SHA, LTD. (2009/08/05) price:JPY 1800
発行:美術出版社 発行日:2009/08/05 価格:1800円

オーストラリアからお超しのウルフ・ブラス社チーフワインメーカーのクリス・ハッチャー氏のインタビュー記事をはじめ、いくつかのワインレストランやバーを訪れ撮影いたしました。実はアルコールを全く飲めない私には、ワインというのは未知の世界でした。でも、この取材中に、なんとなくですが、ワインの世界のマナーやこだわりについて少し知る事が出来たように思いました。撮影のお仕事をさせていただくと、その都度違う視点で世界に触れる事ができ、社会勉強というか、楽しいです。

No comments: